nedelja, 3. april 2016

Dnevnik: Črno-bela stran

Življenje je sestavljeno iz svetlih in temnih trenutkov, tako pač je. Svetli trenutki nam dajejo energijo in upanje, ko stvari ne gredo po načrtih; temni trenutki pa so potrebni za osebno rast in spremembe v življenju. Včasih potrebujemo brco, da nekaj spremenimo - na bolje. 


Tokrat sem se odločila za črno podlago. Vse sem prebarvala s črno akrilno barvo: 2 tanki plasti črne. Nato sem urezala kos pikčastega kartončka ... na notranjem zavihku je besedilo dnevnika. Preden sem pikčast kartonček prilepila na svoje mesto, sem ga okrasila s podobo letečega galeba, ki se ujema z besedilom na desni in dodala sem še belo puščico. Izrezala sem jo iz belega filca in jo pritrdila na kartonček.

Zaradi preloma strani sem morala skico Mojo Monday malo prilagoditi, tako da se elementi ne prekrivajo, sicer dnevnika ne bi mogla več zapreti.

Besedilo sem natisnila na bel papir, ki sem ga uokvirila z dvema šablonama Najlepši par. Okvir sem še posula s črnim reliefnim prahom z bleščicami. Tako ne pretirano izstopa iz ozadja, je pa še vedno močno opazen.

Razmerja so kot ptice:
če jih držite trdno, umrejo, če jih držite rahlo, odletijo,
le če jih držite previdno, ostanejo z vami za vedno.
Ostale strani iz dnevnika si lahko ogledate TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslendje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Clipart (Seagull silhouette)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; Max Bringmann KG; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
akrilne barve (črna); Sakura Gelly Roll (White) 
DODATKI/ACCESSORIES
puščica iz filca
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Crafts-Too (Frames 10); Hero Arts (Arrow); Najlepši par (Romantični okvirji - negativ); tiskalnik Epson L800 (pisava KG Skinny Latte)

14 komentarjev:

Julee (Vervegirl) pravi ...

Such a lovely black and white card. Thanks for playing along with Mojo Monday!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno ustvarjanje
lp Tamara

Darlene pravi ...

What a FABULOUS black/white creation! Thanks so much for playing in our ‘Scallops’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Jane Willis pravi ...

Very striking and beautiful card. Thank you for sharing at Cardz 4 Guyz
Jane

Tina pravi ...

Zelo lepo si napisano ujela tudi z ustvarjanjem....

Helen pravi ...

Great card - a very striking design.

Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

Helen x

Cazro pravi ...

black and white would have been perfect for our new challenge. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz DT

Karen Letchworth pravi ...

This is wonderful. You are a super creative and talented artist. Thanks so much for stopping by to share your talents with us. It means so much to me that you play along in our challenges. I enjoy your wonderful and creative art, and sincerely hope that you will stop by to join us again soon. Have a blessed week!

Karen
Word Art Wednesday

P.S. I'd absolutely love to have you stop by my blog to say hello if you ever have a spare moment. I love hearing from my blog friends.
Karen
www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com

Goga pravi ...

Čudovito ustavrjanje v črno beli kombinaciji.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Andreja pravi ...

Lepo si ustvarjala in uporabila filc :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Alli Devine pravi ...

Love the elegance of teh black and white design. Thank you for sharing with us, for our 'Feathered Friends' Challenge at Ooh La La Creations.
Alli xx

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasen dnevnik v zanimivih barvah.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Dusi pravi ...

Luštno!
ČRno belo, a nadvse zanimivo.

Tanja E. pravi ...

Se strinjam s tem, kar si zapisala, čudovito si ustvarjala, LP:)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022