četrtek, 31. marec 2016

Album: Ko zorijo ... češnje ...

Zadnje čase kar hitim s pripravami, da imam več časa za ustvarjanje. Najbrž je pomlad prebudila tudi mojo ustvarjalnost. Delam na več koncih ... dnevna soba je zato primerno kaotična ... na pisalni mizi izdelujem voščilnice in dnevnik; na predalniku imam Kljunčkov album, v katerega vnašam nove in nove fotografije ... Zadati si nameravam, da bi naredila vsak dan eno stran, vendar bi bil trenutno to prevelik zalogaj. Počakati moram, da se vrnem iz Latvije in z ženskega vikenda v toplicah ... po 18. aprilu, torej.



To je bilo pred slabimi tremi leti. Kljunček še vedno obožuje plezanje po lestvi ... zdaj si jo gre že sam iskat, če jo potrebuje.

Stran je zelo preprosta. V bistvu sem najprej nameravala pacati v Kljunčkov album, vendar delo z vodo se ni najbolje obneslo. Stran mi je zelo všeč, vendar je valovita zaradi vode, ki sem jo uporabila, da sem bolje razmazala barvo. 

Najprej sem poštempljala štampiljko Hero Arts (Snow dots background) s prozornim reliefnim prahom in nato senčila z distressi. Zraven sem še natisnila napis s pisavo Amatic ... pesmico, ki sem jo našla v Cicibanu, a sem jo malo predelala po svoje.


Stran iz albuma prijavljam na naslednje izzive:



6 komentarjev:

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

This is a wonderful page, love your water colour background. Thank you for joining us at Digitally Sweet Challenges. Hope to see you again.
Faith DT

Martina pravi ...

Lep učinek, preprosto in lepo.

Julia Kissel pravi ...

Beautiful work! Thank you for joining us at Berry71bleu!

Damjana pravi ...

Zares lepo. Več kot to res ni potrebno.

Kathy pravi ...

Just such a delightful card.
Thanks for joining in with The Daring Cardmakers this week

Denise van Deventer pravi ...

So fun and pretty! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu! ;-)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022