četrtek, 1. maj 2014

PETA OBLETNICA BLOGA "RILČEK IN KLJUNČEK"

Pozdravljeni. Kar ne morem verjeti, da je minilo že 5 let od prve objave, ko se je po večmesečnem virtualnem potovanju po ustvarjalskih blogih po svetu v meni prebudila ustvarjalska iskrica. Že od malega sem rada risala in eksperimentirala s papirjem, škarjami, barvami in drugim. Stalno sem nakupovala material in pripomočke za ustvarjanje, potem pa "od sebe nisem dala fige" (kot bi rekel Prešeren).

In potem se je začelo. Spoznala sem nove materiale in tehnike, predvsem pa vas, ustvarjalke, ki s pozornostjo spremljate vsako mojo objavo in jo komentirate. Hvala vam, ker me spremljate. In prav vam namenjam ta bonbonček, bolj fantovsko obarvan ...





Zdaj pa še nekaj statistike za prvo petletko bloga:

 objave
515
spremljevalci
93
komentarji
2.539
ogledi
125.461
države
78
TOP 3
25
Vir: Blogger

To so le stvari, ki  se jih lahko izmeri. Vmes se je zgodila cela vrsta dogodkov od ustvarjalskega do blogerskega molka do velikih ustvarjalskih idej. Medtem sem postala redna članica dizajnerskega tima pri Artistic Inspirations ter začasno sodelovala v timih pri Izazovi i slatkiši in Sentimental Sundays.

Bonbonček bo razpisan do 15. maja 2014, do 20.00 (po srednjeevropskem času). Pošiljam tudi v tujino.

Zdaj ste na vrsti vi. Vpišite se v komentarje, pa srečno! Lep dan vam želim, 
Maja

18 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Super statistika. Čestitke ob "obletnici" in naj te ustvarjalna iskrica spremlja še naprej.
Pozdravček, Keti

p.s. In seveda se z veseljem pofočkam tudi za tvoj bonbonček.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke za teh zavidljivih 5 let. Statistika je fantastična. Ker so objave še vedno dobre ni videti, da ti pojenjajo ustvarjalne ideje. Želje za naprej - naj bo še veliko let tako . (upam, da tudi sama dočakam kdaj 5 let). čao

Ne-Ja pravi ...

Maja, vsaka ti čast za takšno statistiko in vsekakor čestitke za 5-let objavljanja fenomenalnih idej :). Z veseljem se pofočkam in ti hkrati želim čim več novih idej in vsekakor vedno prisotno teto muzo!

Andreja pravi ...

Čestitke za obletnico in lepo statistiko si nanizala!
Z veseljem pokukam k tebi in želim ti še na mnoga ustvarjalna leta :-))

Janja pravi ...

Čestitam za 5 let. Še veliko veselja pri ustvarjanju in dobrih idej ti želim. Lp

Martina pravi ...

Čestitke za pet-godišnjicu. Želim ti još mnogo lijepih i kreativnih godina.
Lp, Martina

Vladuška pravi ...

Čestitke in vse dobro za tvojo obletnico. Krasna statistika in še bolj vse tisto kar stoji za njo. Še veliko ustvarjalnih idej ti želim.

Hali pravi ...

čestitke in na še veeeeliko ustvarjalnih dni in objav!

oldpunca pravi ...

Čestitke za obletnico. Želim ti še veliko ustvarjalnega navdiha in se pogumno postavljam v vrsto za bonbonček :-)

Adrijana Knez pravi ...

Čestitke za obletnico in veliko kreativnih idej ti zelim!
Pozdravček, Jana

Ayaa pravi ...

Čestitke ob peti obletnici! Naj ti bo ta številka še dodatna motivacija za nadaljno ustvarjanje. :)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Čestitke za obletnico. Želim ti še veliko veselja pri ustvarjanju, bonbonček pa že delim naprej. Lp, Tina

*Urška* pravi ...

Tole je pa že kar lepa obletnica.Rada pridem k tebi na obisk in tako bo tudi v bodoče.Želim ti še veliko ustvarjalnih uric in veselja ob tem.Bonbonček pa že delim naprej.
LP,Urška

Mnemosine pravi ...

Waw!!
statistika kaže, da že 5 let delate nekaj prav :)
in je super da delite znanje še z nami :D

(malo me je sram, ker sem na blog naletela "po pomoti";ampak bom od zdaj naprej pridna spremljevalka)

Čestitke in HF :D

moi pravi ...

Maja čestitke. Zgleda sva začeli blogati v istem času. Še na mnoge uživantske ustvarjalne urice in objave. Kar tako naprej.

Anonimni pravi ...

Čestitke. Zelo ustvarjalna si bila doslj. Naj se ta pot nikoli ne konča.

Pozdravček, B.

Hiška iz papirja pravi ...

Čestitam za 5 let in tudi za ostale lepe številke! Navdiha in entuzijazma ti, kot vidim, ne manjka. Sem v veliki zamudi s komentiranjem in sem tole objavo našla zadnji dan :)

MA-MI pravi ...

Prijave na bonbonček so zaključene. Sledi žreb ... katera bo srečna izžrebanka? Kdo ve. Hvala vsem, ki ste sodelovale i

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022