nedelja, 13. april 2014

Barvne blazinice za štampiljke in reliefni prahci

Zdaj sta minila že dva tedna, kar prekladam in urejam stvari. Na začetku je bilo narejenega veliko v kratkem času, zdaj pa je potrebno zlagati in urejati stvari - same drobnarije. Nazadnje sem zlagala štampiljke v srajčke za fotografije, še vedno pa čakam na fascikle, ki sem jih naročila na spletu. Se je malo zavleklo.

Skrajno desno v prvem predalu se nahajajo blazinice za štampiljke, reliefni prahci, bleščice in še nekaj malenkosti. Predstavila vam bom svoj sistem shranjevanja.


Ker je danes nedelja, sem se lotila manj zahtevne naloge - izdelala sem nekaj škatlic po meri za washi trake in za barvne blazinice. Zdaj imam zares vse pregledno urejeno.

Ker največkrat uporabljam blazinice za senčenje, sem jih postavila spredaj. Šele ko to škatlo vzamem ven, lahko pridem do ostalih barvnih blazinic in reliefnih prahov. Ponavadi potrebujem vse ali pa samo blazinice za senčenje. Vrh blazinic za senčenje pa imam bleščice, tekoče bisere in druge dodatke. To košarico z lahkoto prenesem v bližnji del predala z dodatki.

Shranjevanje blazinic za senčenje 

Na vsako sem zalepila ježka, da ima blazinico vedno na sebi. Ježke sem kupila v Hofferju, cel paket. Uporabljam jih tudi za zapiranje darilnih embalaž, albumov ipd.


Do nedavnega sem blazinice hranila v škatli za sladoled, vendar je z zadnjim nakupom postala pretesna, zato sem uporabila večjo škatlo.

Ker je v škatli več prostora, sem zadnjo tretjino škatle namenila shranjevanju washi trakov. Škatlo sem danes izdelala po meri, da ustreza širini trakov in velikosti škatle.



Shranjevanje reliefnih prahov

Tudi reliefni prahi so dobili novo škatlo, saj je prejšnja postala pretesna. Tudi tokrat sem reciklirala. Ker doma že 6 let peremo in čistimo s kisom, nam embalaž ne manjka. Ta sistem je uporabljal že moj oče v svoji delavnici. Še zdaj ima nekatere stvari v teh plastičnih embalažah, ki pa so veliko močnejše od današnjih. Jaz sem eno porabila za reliefne prahe, vendar je že natrpana do roba, če kupim še en reliefni prah, bom morala spremeniti sistem shranjevanja.



Shranjevanje barvnih blazinic

V to škatlo nataknem še tisto z barvnimi blazinicami. Že prej sem imela shranjene v papirnatih stolpcih po barvah, tokrat pa sem jih uredila v škatle vodoravno. Na tiste, na katerih ni videti barve blazinice, moram nalepiti nalepko z barvo.


V škatlicah so blazinice razporejene po barvah v tri škatlice. Na dno sem postavila srebrno, zlato ter večji blazinici, ki ju manj uporabljam, vrh tega je pladenj s tremi vrstami barvnih blazinic. Na zgornji fotografiji so škatle zložene tako, kot jih imam v predalu. Spodaj pa je škatla z barvnimi blazinicami popolnoma razstavljena.


Še nekaj fotografij ...


Tako posamezne škatlice z blazinicami kot polička z vsemi barvnimi blazinicami skupaj se zelo lepo izvlečejo. Škatlice sem dodatno označila s pikami, da takoj vem, katere blazinice so v določeni škatlici. 

3 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Uf... tipa si pridna kot mravljica. Ko končaš s pospravljanjem te povabim še k meni - nebi škodilo da mikdo pospravi v tako lepe škatljice :)

Vladuška pravi ...

Tole pa je totalno premisljen sistem in vsec mi je, kako si veliko zadev uredila z reciklazo.

oldpunca pravi ...

Ko boš končala, boš profi :-) In potem lahko svoje usluge ponujaš še drugim. Pri meni si lahko celi teden. Prenočišče in hrana zastonj :-)))

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022