četrtek, 30. januar 2014

Nagrada

Drobec albuma, ki bo v kratkem objavljen
Bom kar citirala Heleno, ki me je povabila k sodelovanju: "Uh, tale igrica se je popolnoma razplamtela. Izbrana sem bila kar z dveh strani, /.../". Hvala za zaupanje." Še pred Heleno me je nominirala Ayaa.


No, da najprej začnem z dejstvi.

Dejstva o meni:
  1. Kdor me prvič spozna, ugotovi, da sem na začetku malo zadržana, ko pa človeka sprejmem, se razgovorim (znam pa tudi poslušati).  
  2. Sem optimistka, tako da v največjem neuspehu najdem nekaj, za kar se je splačalo ne-uspeti
  3. Navkljub vsemu si vzamem čas, da se zazrem v zvezdnato nebo, da opazujem, kako pridna čebela nabira nektar na drobni cvetlici.
  4. Moje vodilo je "manj je več" tako v ustvarjanju kot v življenju: delam na kvaliteti in ne na kvantiteti.
  5. Imam razvit čut za orientacijo in opazovanje (bolj kot celota me zanimajo detajli).
  6. Rada potujem in odkrivam nove kraje, opazujem ljudi in se navdušujem nad razlikami (prav zaradi razlik je svet tako lep).
  7. Čeprav rada načrtujem, je nepričakovano tisto, ki iz mene iztisne najboljše.
  8. Škoda mi je časa, ki ga porabim za spanje. Zakaj dan nima 48 ur?
  9. Rada delam z rokami, karkoli: papirčkam, nakitkam, opremljam, kopljem po vrtu idr.
  10. Imam poseben slog obiskovanja blogov - verižnega - obiščem en blog, od tam potujem naprej do naslednjega itd. Tako odkrijem marsikaj novega, nepričakovanega, svežega, vznemirljivega.
  11. Čeprav na koncu, je slednje najpomembnejše: moj sin (uživam v njegovih pomenljivih pogledih, v pametnih domislicah in v vseh skupnih dejavnostih).



Naj najprej odgovorim na Ayaina vprašanja.

1. Kdaj si naredila prvič tvojo čestitko?
Se ne spomnim. Najbrž že v osnovni šoli. Zagotovo vem, da od srednje šole naprej redno izdelujem božično-novoletne voščilnice. Moj sin mi je naredil "četitko", ko je imel 2 leti, vendar jaz nisem imela mame, ki bi čestitkala. Sem pa pri 6 znala kar dobro šivati.
2. Tvoja najljubša barva?
Bi se zadovoljila kar z mavrico, čeprav trenutno se navdušujem nad kobaltno zeleno.
3. Tvoj najljubši izdelek, ki si ga objavila na svojem blogu?
Tale.
4. Kako bi preživela dan, če bi se čas za 24 ur ustavil?
Čim bolj aktivno.
5. Česa te je najbolj strah?
Poplav, smo že imeli pol metra vode v hiši.
6. Tvoja najljubša risanka?
Japonska komična verzija grške mitologije: Pollon.
7. Tvoj najljubši letni čas in zakaj?
V vsakem najdem nekaj lepega: spomladi vse cveti, lepo je biti zunaj in hoditi na dolge sprehode (pohode) ter delati v vrtu; poleti imam počitnice, sem večinoma doma in s Kljunčkom lahko načrtujeva izlete ter čofotava v bazenu (le malo prevroče je za intenzivno ustvarjanje); jesen prinaša plodove, tople barve; v zimi pa najbolj obožujem tople sončne popoldneve in tisto posebno tišino, ki jo ustvarja sneženje (za to moram zdoma).
8. Kateri kraj ali državo si želiš obiskati?
Kratkoročni cilj - Provansa v času cvetenja sivke; dolgoročni: Peru in Avstralija. Pa še vse drugo vmes.
9. Tvoj najljubši šport?
Odbojka (tako da jo igram in ne gledam).
10. Če bi vodila delavnico za izdelovanje čestitk. Kakšno popotnico bi dala tvojim učenkam?
Poiščite svoj slog, vse preveč je voščilnic, ki so sicer zelo zelo lepe, vendar se avtorja ne prepozna iz njih (lahko bi jih izdelalo pol milijona ustvarjalk po celi zemeljski obli).
11. Kateri je tvoj najljubši predmet oz. orodje pri izdelovanju papirnatih izdelkov?
Hrošček, vsekakor. Predvsem so mi všeč zelo natančno izrezani liki.

Zdaj so na vrsti še Helenina:


1. Kdaj raje ustvarjaš, zjutraj ali zvečer?
Zvečer, ker takrat imam čas.
2. Kje najraje nakupuješ ustvarjalni material?
V slovenskih spletnih trgovinah ali se pridružim kakšnemu nakupu v tujini.
3. Kaj meniš o recikliranem materialu za ustvarjanje?
Ga obožujem. Čeprav se marsikaj dobi na tržišču, rada sama delam dodatke in (če se le da) iz recikliranega materiala. Iščem in raziskujem nove možnosti. Vsaj polovico svojih odpadkov spremenim v material za ustvarjanje.
4. S katero ustvarjalko, ki je ne poznaš, bi se želela spoznati?
Na kavo ali na čaj bi z veseljem šla z vsako, ki ima skupne interese, da bi pokramljali o ustvarjanju. Delam pa raje sama: pri ustvarjanju mi je všeč predvsem pot in ne le cilj (hočem se sama dokopati do znanja).
5. Gore ali morje?
Oboje. Poleti grem za teden na morje in teden v hribe. Za ustvarjanje so gore vsekakor primernejše, ker je bolj hlad in se da bolje dihati.
6. Torta ali piškoti?
Najbrž torta, všeč mi je sočno pecivo. Vendar vse je odvisno od primera do primera.
7. S čim se najraje razvajaš?
Hrano? Obožujem makadamijo.
8. Hlače ali krilo?
Hlače. Vedno.
9. Tvoja najljubša cvetlica je? Zakaj?
Moj hibiskus. Ker je moj, ker sva marsikaj preživela skupaj - tudi kaparja - in je še vedno tukaj.
10. Pesem, ki jo najraje prepevaš?
Včasih si kar izmislim melodijo - škoda, da nimam nikakršnega glasbenega znanja, mogoče bi postala celo skladateljica.
11.  Jagoda ali češnja?
Češnja, sploh če moraš splezati na drevo, da prideš do nje. Tudi trud nekaj šteje. 

Tako, prvi del je skozi ... mislim, da bom naslednji del pustila za kasneje ... sem nazaj. Tole pa mi bo vzelo cel dan.


Moja vprašanja (razdelila sem jih na dva dela - o ustvarjalcu in o njegovem delu):



  1. Kaj te najbolj razveseljuje v življenju?
  2. Kaj te najbolj vrže iz tira?
  3. Kako poteka dan, da si zvečer zadovoljna z njim?
  4. Kje se najraje zadržuješ (lahko v hiši ali zunaj), da ti je prijetno?
  5. Kateri ustvarjalski blog si najprej obiskala?
  6. Katera je tvoja najljubša tehnika pri ustvarjanju?
  7. Za kateri izdelek si porabila največ časa? Koliko?
  8. Katero orodje pogrešaš pri ustvarjanju?
  9. Za koga izdeluješ svoje umetnine?
  10. Česa bi se želela še naučiti? 
  11. Kaj ti je od mojega ustvarjanja najbolj všeč?


In še najtežji del ... nominirani blogi:


  1. Didi Art (ker je prijetno v njeni družbi in komaj čakam, da ovoham njeno milo)
  2. Hali (ker pri njej človek najde vse, kar rabi: ideje za voščilnice, nakit, hrano ...)
  3. Lightwithin (ker je njen slog tako drugačen od mojega, to dela svet bolj pester in bogat)
  4. Malo ustvarjalno (ker je njen nakit tako nosljiv, izdelan zelo natančno, nazorno predstavljen in slikovit)
  5. Marnino veselje (ker je prava mojstrica z žico - kar bi rada postala tudi sama)
  6. Mlin nakitin (ker ve, koliko truda in energije je potrebne, da so stvari na svojem mestu)
  7. Moje drobtinice (ker prijazno komentira skoraj vsako mojo objavo, jaz pa ... me je sram)
  8. Moje ustvarjalne čire čare (ker mi je marsikatera njena kreacija v navdih)
  9. Na obisku pri Oldpunci (ker si vzame čas zame in se loti vsakega izziva)
  10. Tamarina ustvarjalnica (ker zna voščilnicam s Tildami dati svojo osebno noto) 
  11. Tiara dreams (ker ima podobne ustvarjalske interese kot jaz)
Priznam, nisem najbolj vestna blogerka, vendar prostega časa imam zelo malo, tako da pogosto moram izbirati med objavljanjem in nabiranjem navdiha ter ustvarjanjem. V preteklosti
sem vse prepogosto le nabirala ideje, ustvarila pa ničesar. Približno dve leti nazaj sem se odločila, da najprej ustvarjam, če ostane čas, iščem nove navdihe in komentiram. Potem pa pridejo k meni spletne nagrade z zamudo in če bi gledala na to, kdo je še ni prejel, najbrž je ne bi mogla posredovati nobenemu. Opazila sem, da se vprašanja bolj ali manj ponavljajo, zato sem se potrudila in večino vprašanj sestavila sama (7 od 11), nekatera pa so mi bila tako všeč, da sem jih ohranila. 

Pa še pravila:
1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti.
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.

4 komentarji:

Danica pravi ...

Hvala ti za nominacijo. Se bom potrudila in v naslednjih dneh odgovorila na vprašanja.
Lep snežen večer še naprej.
Lp Danica

MA-MI pravi ...

Pri nas lije kot iz škafa. Nocoj bi mi sneg bolj ustrezal, jutri zjutraj, ko bo treba v službo, pa bom prav zadovoljna, da ga pri nas ni. Lp.

oldpunca pravi ...

O, hvala za nominacijo in hvala, ker si me tako lepo opisala :-) Če si prebrala mojo včerajšnjo maratonsko objavo, si našla odgovore na skoraj vsa vprašanja :-)

Hali pravi ...

Hvala iz srca <3

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022