torek, 26. november 2013

Adventni koledar (7-9)


Dve smrečici sem preprosto prelepila z dizajnerskim papirjem, srednjo pa sem embosirala s hroščkom ter dodatno senčila z zeleno voščenko. Senčila sem tako, da sem z voščenko parkrat potegnila po koščku papirja, ki sem ga nato podrgnila po belem embosiranem papirju, na koncu sem še malo razmazala s prstom.

Izzivi:

4 komentarji:

  1. Very cute trees for your advent calendar! Thanks so much for playing along with us over at CAS-ual Fridays!

    OdgovoriIzbriši
  2. Si pa hitra,
    tudi tale trio je čudovit
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. This is soooo cute! What a great and clever idea to create an advent calendar!!!
    Thank you for playing along with us at CAS-ual Fridays
    Sylvia xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Love all your numbered trees for the calendar. Great patterns! Thanks so much for joining the CAS-ual Fridays Challenge!

    OdgovoriIzbriši