petek, 19. april 2013

Spomladanska reciklaža


Ponovno sem reciklirala, tokrat sem uporabila pločevinkin jeziček kot nekakšen obešalnik za vrvice.

V kratkem pa bom objavila še eno reciklažo. Nameravam izdelati voščilnico samo iz odpadnega materiala (tistega, ki bi moral končati v smeteh). Bomo videli, kako bo šlo ... verjetno pred prvomajskimi počitnicami mi ne bo uspelo, a do takrat je le še teden dni.


Jeziček pločevinke sem uporabila kot osrednji element na voščilnici, nanj sem privezala nekaj odrezkov preje, vrvice in vrvi. Maline sem dodatno poudarila s pokajočo barvo.

Pa še dve fotografiji iz sprehoda. Živim v dolini polni breskvovih nasadov, zato so sprehodi v naravo zadnja dva tedna obarvani rožnato. Zelena trava, rumen regrat, rjava debla in rožnati cvetovi so prava paša za oči.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


4 komentarji:

Tina pravi ...

Zelo je zanimiva. Obešanka za vrvice je super.

cebelica pravi ...

Zelo zanimiva ideja! Si moram zapomniti! Hvala za inspiracijo! :)

Andreja pravi ...

Luštna!
Tole pa je prava reciklaža :-))

kuya pravi ...

Cute card and wonderful details ♥

Thanks for joining us at Stamp with Fun this week!

Hugs,
Heike

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022