ponedeljek, 29. april 2013

Pazi, kaj si želiš, ker se to lahko uresniči!

Tokrat mi je dal misliti izziv na CRAFT-alnici, saj je moško voščilnico težje narediti kot žensko. Večinoma so moške voščilnice modre, zelene in oz. ali rjave, upodabljajo pa orodje, kose oblačil, v zadnjem času zelo popularne brke, pijačo in seksi mladenke.
Želiš barve?

No, izbrala sem namigovanje na zadnje, vendar z duhovitim preobratom.

Pazi, kaj si želiš, ker se to lahko uresniči!



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



10 komentarjev:

  1. Wauuu MA-MI,
    čudovita je
    zunaj in znotraj
    lep teden ti želim, pa pridi kaj na obisk tudi na moj blog,
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrhunska ideja! Super nagajiva. Za pravega moškega :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. waw tole je pa res lepo in super ideja. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je lepa tako zunaj kot znotraj! Krasno si se poigrala z barvami :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadvse domiselna in nagajiva voščilnica:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super voščilnica! Res mi je všeč, da ima še skrit notranji del... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo simpatična, malce nagajiva voščilnica. Krasno si združila motive v lepo celoto. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. ♥♥♥ lepo čestitko si ustvarila :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna in domiselna voščilnica. Lepo si se poigrala z barvami in nagajivimi motivi.
    Hvala, da se z nami igraš v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši