ponedeljek, 22. april 2013

Ko zmanjka energije ...

 Že nekaj časa sem razmišljala o izdelavi čokoladne voščilnice in uporabiti štampiljko, ki sem jo kupila pred kratkim. V skici Deconstructing Jen sem videla čokolado ... ja, čokolado! In sem se lotila dela.

Vse sem izdelala v rjavi barvi, razen srebrne folije in napisa v zlati. Krogce na robu papirja sem izdelala sama, v soboto sem ponovno rezljala adigraf.


Čokolada in skodelica kave rešita vse težave
Čokolada v vsem svojem "blišču"
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Ustvarjalni dotik (Čokolada in skodelica kave); moje štampiljke iz adigrafa (pike)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); rjav šeleshamer; alu folija; eko papir za zavijanje
BARVE/INKS
Distress Ink (Vintage photo); VersaMark; Ranger embossing powder (Gold)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; Nellie Snellen (Eastern oval); QuicKutz (Square frames); štanca (kvadrati)

14 komentarjev:

Mojca pravi ...

joj tole se pa tudi jaz že dolgo spravljam delat pa še nisem prišla do nje. res čudovito ti je uspela .lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa, sladka,
lp Tamara

Andreja pravi ...

Vau, kako dobro ti je uspela in izgleda kot originalna! Super si jo zavila :-))

Danica pravi ...

Uf, tole bi pa kar pojedla tako je sladka. Čudovito ti je uspela. lp

moi pravi ...

Ta čokolada zgleda kot prava, bi kar vgriznila vanjo ;)

sue w. pravi ...

Fabulous, just like the real thing. Thanks for joining us at Totally Papercrafts.
Hugs Sue W.

Vladuška pravi ...

Super je, krasno si jo izdelala in napis ji krasno pristoji.

Faye pravi ...

What a fun card! I love it. Thanks for playing at Cupcake. X

Janja pravi ...

Zelo lepo si izdelala čokoladno tablico. Krasen napis ima. Lp

Julie pravi ...

This is fab - Chocolate solves every problem there is!

Thanks for joining us at Tuesday Throwdown!

Hugs Julie x

McCrafty /Klavdija pravi ...

super, že obgrizla si jo malo :)

Liza pravi ...

A gorgeous monochromatic creation, just perfect for our challenge. Thanks for joining us at CCC.

Liza x

Sheri Gilson pravi ...

Super fun! Thanks so much for playing along with us at The Deconstructed Sketch & The Pink Elephant!

Delphine pravi ...

Ttoally brilliant!!! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022