petek, 15. marec 2013

Kvačkani podaljški rokavov ali gamaše za roke

Pomlad že trka na vrata, jaz pa sem končno uspela zaključiti projekt, ki sem se ga lotila že pred dvema letoma. Skvačkano sem večkrat podirala, to zimo pa sem uspela priti do konca - bolj kot z vztrajnostjo s trmo. Včeraj sem še kupila lesene gumbe in zdaj bom čakala na naslednjo zimo ...




Sem se pa že lotila pletenja. Iz mrežastega traku sem že spletla en šal, ki sem ga podarila sestri še preden sem ga uspela fotografirati, drugega pa končujem. Še nocoj bo gotov.

4 komentarji:

Mojca pravi ...

uau kako so luštni! pa tile gmbki so lep okras. lp

Vladuška pravi ...

Krasni so in sploh ti ne bo treba čakati na anslednjo zimo, kajti v današnjem dnevu so prišli še kako prav.

Martina pravi ...

kakšna super ideja. Krasno si jih skvačkala.

MA-MI pravi ...

Hvala za pohvalne komentarje, uporabljam jih predvsem z bundo, ki ima malo prekratke rokave. Vladuška, glede na vreme jih bom mogoče res nosila še letos.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022