ponedeljek, 18. junij 2012

Albumček 3/20





Tudi ta albumček sem podarila svoji učenki ob zaključku osnovne šole.

Tokratni album je pisan. Poudarek je na risbici, ki sem jo v stilu Greeting Farm - Anya štampiljk narisala sama. Tadeja v rokah drži torbico. Risbica je dvignjena nad podliago, saj ima pod sabo okvir iz valovite lepenke.

Uporabila sem zakovice v obliki srčka, ki se nevsiljivo vkomponirajo v sicer zelo živahno obarvano celoto.

Kartonček z izvornim horoskopom sem zavezala z rumenim in zelenim trakcem, pri črkah sem kombinirala izrezek z "odrezkom" ali kako bi se temu reklo. Tega sem se večkrat poslužila.

Albumček prijavljam na naslednje izzive:
365 cards: barve
Wild Orchid Challenges: Anything goes
The Corrosive Challenge: Feeling Punchy
Cupcake Craft Challenges: Something in the Eyelet
7 Kids College Fund: Schools out for Summer
My Time to Craft: Hats and Bags

7 komentarjev:

  1. Vau, ti pa si se res potrudila z albumčki in ustvarila za vsakega svojega. Prava asica si :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep album. Lepo da si se potrudila za svoje učence. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Fab creation, great colours & embellishments!

    Thank you for sharing with us at My Time To Craft, good luck!
    Hugs Shell xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Very cute! I like how you used the square die cuts, and your paper is pretty. Those little hearts are darling. Thank you for joining us at The Corrosive Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. A fabulous creation, thanks for joining us at Cupcake Craft!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  6. Great take on this weeks eyelet challenge at Cupcake Crafts - Jane x

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi sweetie your card is lovely however you have not followed the rules over at Wild Orchid Crafts and therefore cannot enter, hugs Pops x

    OdgovoriIzbriši