sreda, 13. julij 2011

Hlad morskih globin


Projekt je tlel in se koval dolgo časa, od jeseni. Na spletu sem septembra ali oktobra videla nekaj podobnega. Mislim, da je bila ogrlica iz verige, ki se je zaključila z veliko školjko, iz katere so štrlele korale z zvezdicami. Perlice sem izbrala takoj in iz njih izdelala trak, iskala pa sem nadomestilo za školjko, ki mi v originalnem načrtu ni bila všeč. Tretjo težavo so predstavljale zvezdice. Doma imam plastične, ki pa so v kombinaciji s steklenimi perlicami delovale še bolj ceneno, zato sem bila prav vesela tistih iz Frogwilla. Danes sem izdelala še zadnji uhan.


Pred časom sem iz ene izmed kitajskih revij, ki krožijo po spletu, natisnila načrt za ovalen obesek. Več časa sem ga samo prekladala iz kupčka na kupček, dokler nisem dobila pribliska, da bi iz njega lahko izdelala zamenjavo za školjko.

O zamenjavi za školjko sem preizkusila vse mogoče. Najprej sem iskala večji kamen, nato sem v roke vzela fimo, a nisem bila zadovoljna. Tale bombeta pa mi je prav všeč. Da bi ohranila obliko, sem dve leseni perlici oblekla v črn Cernit s perlastim leskom. Šele v tretjem poizkusu mi je uspelo narediti dovolj majhno osnovo.


Ovalen okrasek je izdelan iz 4-milimetrskih črnih Swarovski kristalčkov in 2-milimetrskih navadnih steklenih perlic. Obesek sem zaključila s prepletanjem v obliki koral, v katere sem vpletla tudi nekaj steklenih črnih zvezdic.


Uhane sem izdelala podobno kot zaključek obeska: črna zvezdica, iz katere korale raztezajo svoje veje. Čeprav sem pazila, da sem oba uhana izdelala po istem načrtu, se razlikujeta, saj je velikost perlic malo različna, oblika pa je odvisna tudi od tega, kako se nit zasuka. Zanimiv efekt. Oba uhana sta enako velika, a ne popolnoma enaka.



Glede na vročino zadnjih dni, sem vsaj v naslov dala malo svežine. Mogoče dobim kako novo zamisel.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Tole res zgleda kot kakšne korale. Zelo zanimiva zadevica in nekja čisto posebnega.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022