petek, 29. julij 2011

Biseri za poletne dni


Uživam poletne dni ... ustvarjalsko! Ker vreme ni naklonjeno morju in kopanju, čas koristim tako, da ustvarjam. Med drugim sem se lotila kvačkanja in pletenja ... prvič po srednji šoli!

Tole sem naredila že nekaj dni nazaj, a mi ni uspelo objaviti. Tudi fotografirala nisem pri dnevni svetlobi, a zaenkrat je dobro tako ... bom pa zamenjala oz. dodala še kakšno fotografijo.



Pri izdelavi verižice je bilo veliko zvijanja žice, sestavljanje je šlo zelo hitro. Uporabila sem rjave in rožnate steklene perle s Swarovski kristalčki v marelični in temno vijolični barvi.

2 komentarja:

Helena pravi ...

Čudovita je. Pa še v mojih barvah.

Vladuška pravi ...

Te rjave perle so mi zelo všeč in tako romantična je ta zadevica.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022