petek, 17. junij 2011

Lunin mrk je obarval zvezde v opečnato ...


Ste opazovali lunin mrk? Jaz sem ga, tudi fotografirati sem ga poskušala, a mi nobena fotografija ni uspela. Vem, potrebovala bi več potrpljena, predvsem pa to, da bi Kljunček v miru zaspal in bi se jaz lahko ukvarjala s fotografiranjem fenomena ... ni mi uspelo, vse fotografije so bile zasenčene ali kompletno črne (večkrat sem imela priliko ugotoviti, da moj fotkič v temnejših prostorih se ne preveč dobro obnese). Sem si pa sposodila eno fotografijo iz neta. Samo zaradi barve.

To zvezdico sem naredila že v šoli v naravi, na leseni klopci pred CŠOD-jem, med drevesi je oko komaj zapazilo zeleno modrino jezera. Grela sem se na soncu, saj je bilo v senci prav sveže. Okrog mene je bilo nekaj radovednih učencev, ki so z zanimanjem spremljali moje početje in še bolj radovednih učiteljev ... predvsem zato, ker sem imela navodila v kitajščini.

Za izdelavo sem uporabila 0,35 mm laks, plastične dvojne stožce in steklene perle s srebrno sredico. Oboje v rjavi barvi. Dodala sem še rjavo vrvico in nastal je krasen izdelek.

Ko sem videla lunin mrk, sem se spomnila na tole rjavo zvezdico, kot bi se nalezla barve lune v času mrka.


Obesek je nastal kot poizkus, saj ponavadi plastičnih perlic ne uporabljam za resne podvige, kljub temu zvezdico z veseljem nosim in vsi mi jo pohvalijo. Na fotografijah se veliko bolj vidi, da so dvojni stožci plastični kot pa v resnici ... razen če res od blizu ne pogledaš.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Torej znaš brati v kitajščini :)))) Lepa zvezdica je nastala, krasen obesek.

MA-MI pravi ...

Ja, znam brati skice in številke imajo na srečo arabske ...

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022