četrtek, 23. junij 2011

Ko zorijo jagode ali odhod v Normandijo


Kaj imajo skupnega jagode in Normandija, najbrž rastejo tudi tam, drugače nič. Je pa to moja zadnja objava pred odhodom v Normandijo. Jutri odpotujem.

Tole jagodko sem dolgo prekladala sem ter tja. Nekaj časa je bila na dnu torbe za računalnik, nato v Kljunčkovem objemu in moram reči, da še dobro zgleda.

Tudi ta je nastala v času šole v naravi, kar na vlaku sem jo izdelala ob odhodu. Potovanje z vlakom je zelo udobno, saj človek lahko počne marsikaj: opazuje okolico, udobno bere knjigo ali pa nakitka.


Za izdelavo rdečega sadeža sem uporabila nekaj fotografij (v neurejenem zaporedju), ki sem jih našla na spletu, rdeče plastične 6-milimetrske dvojne stožce ter steklene 3,5 mm velike perlice. Vrh je izdelan iz zelenih dvojnih stožcev in steklenih perlic v isti velikosti.




Zdaj pa grem do konca pripravit potovalko, saj jutri grem na pot! Normandija, prihajam!

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Uživaj na potovanju! Jagoda pa je krasna.

Simona pravi ...

Sladka in slastna jagodka. Uživaj v Normadiji.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022