četrtek, 9. junij 2011

Čas češenj je mimo

Tale češnja pa je ostala v Bohinju, kjer so prejšnji teden češnjice šele začele sramežljivo zardevati. Ta vikend pa sem doma še zadnje češnje (dve ogromni košari) spremenila v kompot, marmelado in sok. Letos jih je bilo res veliko in v dokaz, da so zares "bio", so bili tudi beli gostje v vloženih kozarcih ... vse je natur!
Tale češnjica je nastala bolj za šalo kot zares. Prejšnji teden sem bila v šoli v naravi v Bohinju, kjer imajo pred domom veliko češnjo. Ko smo prispeli, so bile vse še zelene, pri nas pa smo obirali še zadnje češnje.
Z učenci smo izdelovali preprost nakit iz lesenih perlic, jaz pa sem naredila ogrodje iz žice, ki sem ga napolnila z lesenimi perlicami v češnjevo rdeči in listnato zeleni. Iz žice sem oblikovala še ime šole.

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022