sobota, 18. junij 2011

18. kolesarska dirka po Sloveniji

Včeraj so se kolesarji ponovno zapeljali mimo hiše, z balkona sem naredila nekaj posnetkov.

Z mladičem sva se pripravljala na piknik ob zaključku njegove športne sezone, ko je vsakodnevne zvoke prerezalo tuljenje sirene ... vztrajno tuljenje, dolgotrajno ... šla sem na balkon pogledat, kaj se dogaja. Policijski avto je ustavljal promet. Sosed je potem povedal, da prihajajo kolesarji.

Ker sem fotoaparat dejansko imela že v rokah, saj sem ga nameravala vzeti s sabo, da bi ovekovečila prvo Kljunčkovo medaljo, sem naredila tudi nekaj posnetkov dirke. Dva objavljam tukaj.

Za razliko izpred dveh let, ko sta dva kolesarja ubežala glavnini, je bila tokrat skupina veliko bolj strnjena. Vodilni kolesar je imel slabih 500 m prednosti, nato pa je zabrnel mimo ogromen roj kolesarjev.


Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022