petek, 26. november 2010

Prvi sneg ... ujela sem snežinko

Tudi pri nas je snežilo. Kljunček je za sneženje takoj našel "znanstveno" razlago: "Snezi - se je raztlgal oblak -- taku, taku ..." in je še z rokami pokazal, kako si to predstavlja. Sicer sneg ni obstal, saj je bil pomešan z dežjem, zato pa je znotraj zidov, na toplem, nastala tale snežinka.
Žal nisem našla ustrezne podlage, da bi snežinka lepo izstopala. Najbrž tudi zato, ker je že temno in brez bliskavice ni šlo. V upanju, da bo jutri lepše vreme, bom poskusila še enkrat.
Aja, snežinko prijavljam na izziv pri Craftalnici.

6 komentarjev:

Moka pravi ...

che meraviglia! Adoro gli snowflakes, complimenti!! Moka

Goga pravi ...

Noro lepa je, kar predstavljam si jih na novoletni jelki.
Super , da si se nam pridružila z njo v Craft-alnici.

Janja pravi ...

Fenomenalna je!

Biljana pravi ...

Čudovita snežinka.

BojaMoja pravi ...

Noro lepa!!!

Jaz sem lansko leto mislila, da mi bo uspelo razvozlati načrt za izdelavo podobnih snežink, pa sem obupala. Poklon!

MA-MI pravi ...

Boja Moja, ti načrti, ki jih imam, sploh niso težki, uspelo mi je že v prvem poizkusu ... Če hočeš, ti jih lahko pošljem!
Samo zares prave velikosti perlice moraš imeti, ko sem poskušala s Frogwillovimi, se imel že notranji venček obliko lija.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022