nedelja, 18. april 2010

Za novorojenčka ...

Trenutno sicer med bližnjimi ni nobenih štorkelj na poti, zato je bil ta izziv malo težak, saj ni bilo nobene dodatne stimulacije. Sem že razmišljala, ali naj se prijavim na Drugi izziv pri Craftalnici ali ne. Med čistilno akcijo včeraj sem dobila super zamisel, a nimam ne časa ne ustreznega materiala, da bi jo realizirala, zato jo puščam za kdaj drugič.

Po predlogi, ki sem jo našla na internetu sem narisala dojenčka v grahovem stroku. Risala sem direktno na temno moder kartonček iz Lidla in pobarvala s pastelnimi barvicami. Vse skupaj sem nalepila na 200-gramski bel list.
Motiv dojenčka v grahu mi je zelo všeč, saj sem ga že uporabila v preteklosti. Kako, si lahko ogledate tukaj.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Super se mi zdi, da si sama narisala ta motiv. prav lušn je. In tokrat velja manj je več, saj se mi zdi sam motiv dovolj zanimiv.

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥ kok je cartlih :) čestitka res ne potrebuje nobenega dodatka :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022