petek, 25. december 2009

Vesele praznike

Vsem, ki spremljate moj blog in me spodbujate ter navdihujete, želim vesel božič in srečno novo leto.



Tole spodaj pa je letošnja proizvodnja voščilnic. Naš hišni jelenček! Handy-Dany se moram zahvaliti za odtis, ki sem ga primerno povečala na velikost fotografije 9 x 13 cm ... Ker mi skener nagaja, odkar imam visto, sem odtis kar fotografirala ... poskusno, potem pa sem ugotovila, da so slabi pogoji ustvarili barvano ozadje, ki se je nekako ujemalo s temo fotografije, sem uporabila kar fotografijo odtisa. Ko sem izrezala luknjo, sem z vogalčki pritrdila fotografije, ki so tako snemljive. Nekaj podobnega sem naredila že lani.



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Nellie Snellen (Ollie's Santa Claus)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white)
BARVE/INKS
vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth  
DODATKI/ACCESSORIES
trak
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200

1 komentar:

DidiArt pravi ...

vse lepo želim v novem letu..

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022