sreda, 30. december 2009

V Rim

Ja, tale nakit je za mojo prijateljico R. iz Rima in njeno hčerko. V veliko pomoč mi je bila, ko sem prevajala spletno stran o aleksandrinkah v italijanščino. Vzela si je čas, da je besedila prebrala in izboljšala moj slog. Najmanj, kar sem lahko naredila zanjo je, da sem ji podarila nekaj, kar sem izdelala z lastnimi rokami.

Zanjo sem izbrala vijolično-prozorno kombinacijo steklenih perl. Aja, ker je vse skupaj na vratu delovalo pretežko, sem odstranila zgornji dve verižici in pustila le spodnjo. Ker sem potem vse skupaj hitro zapakirala in odnesla na pošto, nisem uspela fotografirati.


Spet fotografirano v slabi svetlobi, a pri tem vremenu je ugodne razmere naravne svetlobe težko dobiti. Še dobro, da nas ni poplavilo!

Verižica za hčerko je iz lesenih perl v igrivih mladostniških barvah, ki sem jim dodala še nekaj metuljčkov ... primerno za dekle v zgodnjih najstniških letih!


In tole je embalaža za najstnico ... s češnjami in paličastimi perlami za ročaj


Tale torbica, ki mi je nadvse všeč, pa je za mamico. Ročaj sem izdelala iz verižice in belih lesenih perl, ki sem jih nanizala na iglo z ušesom. Iste perle so tudi na okrasni rožici.

Pa še z drugega vidika v malo boljši svetlobi.



2 komentarja:

moi pravi ...

Krasno, vse po vrsti. Ta zadnja torbica pa še miceno bolj ;)

Tiara pravi ...

Božanska ogrlica in krasna embalaža za zraven.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022