sobota, 12. december 2009

Darilna torbica

Na internetu sem našla delen načrt za izdelavo torbice - našla sem načrt lažjega dela (zunanja oblika), težjega sem morala ugotoviti sama ... kako zgibati papir v notranjosti. Uspelo mi je že v drugem poizkusu, v prvem sem izrezala premajhen kos papirja.

Na 160-gramski papir sem natisnila črno-bel motiv, tudi na notranjo stran sem natisnila preprost črtast vzorec. Zunanji vzorec sem malo popestrila s srebrnim alkoholnim flomastrom. Nato sem izrezala obliko torbice ter nanizala perle na debelejši laks.

Do tukaj je bilo preprosto ... kako pa spraviti darilce v notranjost? In kaj narediti, da bo vse ostalo skupaj!


Spredaj
Zadaj
Še dobro, da je bila objavljena fotografija notranjosti, tako sem tudi sama v origami slogu zgibala pavs papir. Embalaža je primerna za nakit oz. tanjše predmete. Vrečka se zaključuje v trikotnik.
Lahko pa bi jo zgibala tudi drugače, moram še premisliti ... brez lepljenja bo bolj težko. Lepilo sem potrebovala le, da sem pavs papir pritrdila na ogrodje.


Sledilo je še zunanje krašenje ... gumbki in perlice. Zadnja gumba držita ročaj, sprednji pa je le okrasni. Za zapiranje sem nalepila košček folije za zavijanje zvezkov ter kos obojestranskega lepilnega traka, da se vrečko lahko večkrat uporabi.




Vse zaključke sem utrdila s sekundnim lepilom. Na konca ročajev sem dala zaključek z bunkico ter štoper kot pri nakitu. Z luknjačem sem naredila dve luknjici skozi papir ter z notranje strani vtaknila vrvico s perlami ter jo na zunanji strani utrdila z dvema gumboma.

Še dobro, da mama šiva, saj ima na zalogi veliko gumbov, močnega sukanca in celo paličaste perle je imela nekje shranjene ... kakšna ozimnica!

Aja pa še to ... tale je druga. Prvo sem izdelala za sodelavko in bo skupaj z vsebino objavljena po predaji.

3 komentarji:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022