petek, 11. december 2009

Adventni venček 2009

Na adventnem venčku sta bili prižgani že dve sveči, tretja pa bo kmalu ... tale objava ni najbolj ažurna. Komaj sem uspela vse postoriti. Od takrat sem preživela rojstnodnevno zabavo, 2 "izleta" v Zreče, popoldanske govorilne ure in pedagoško konferenco, delovno soboto na božično-novolentem sejmu v šoli ter 2 dneva v bolnišnici zaradi Kljunčka. Na srečo je zdaj vse O.K.

Prva adventna nedelja je bila po dolgem času spet na moj rojstni dan, malo pogrešam čase, ko je bil 29. november dela prost dan. Zdaj bi to znala bolje izkoristiti.

Tako sem se lotila dela dopoldne, dokončala sem točno do kosila. Pri hiši sem malo oklestila lovor in oljko, tokrat sem iglavce prišparala. V tako toplem adventnem času sem izbrala bolj velikonočno zelenje.


Okraski na venčku so šopki oljčnih vejic in posušenih makovih stebelc, ki sem jih prebarvala v belo in srebrno. Vse skupaj sem povezala z modrim trakom. V živo so makova stebelca še lepša, saj se na fotografiji srebrna in bela ne ločita dobro.

V bistvu sem izdelala še en venček s samo eno svečo, ki sem imela prižganega v moji kuhinji skoraj celo nedeljo. Rojstnodnevni venček.
Na rdeč kvadraten krožnik sem položila preprost venček iz oljčnih vejic, temni sadeži so bili edini okrasek. Na sredino sem postavila belo kvadratno svečo. Preprosto, a lepo.
Sem ga pozabila fotografirati, zdaj se je oljčno listje že stisnilo in ni več tako lep. Zavrgla ga nisem le zato, ker ga bom uporabila kot osnovo za drug venček.

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022