torek, 1. september 2009

Slavospev rožnati

Mala Pikica z nebeško modrimi očmi je dopolnila eno leto. Danes, na prvi šolski dan. Od njenega rojstva naprej sem vedela, da bo voščilnica zanjo v rožnati.

Za podlago sem dala polikano servietko, ki sem jo kupila na shopping pohodu z Didi. Želela sem uporabiti štampiljke iz adigrafa, zato sem izbrala japončice in to kar tri, ki sem jih nalepila na rožnat 80-gramski papir, ki sem ga prej obdelala s še eno mojo stvaritvijo. Težava pri vsem tem je bila, da imam le temno rožnato, svetlo modro in rjavo blazinico, rabila pa bi črno. Poskusila sem z navadnimi flomastri in poškropljeno vodo ... vse je bilo v redu, razen lasje. Očitno so prevelika površina, da bi se barvilo flomastra lepo porazdelilo po površini. Sami zmazki. Poskusila sem tudi z več, z manj vode, brez vode, a rezultati mi niso bili všeč. Potem pa sem se odločila, da na "pinki" voščilnici je lahko tudi pinki odtis ... na fotografiji deluje veliko temnejši. Poleg tega sem na kartonček odtisnila še metuljčka, prilepila 2 žimasti nitki za tipalki in ga pritrdila v zgornji levi kot. V spodnjega pa sem pritrdila 3 rožice ... to so tiste, ki sem jih kot Morticia Adams obglavljala pred par meseci ... in sem Rastlinico nasmejala.
Notranjost sem okrasila z odtisi istega metuljčka kot na zunanji strani ... ker notranjosti ponavadi ne krasim posebej, sem pozabila fotografirati.


Zgoraj je še voščilnica ob darilu, vse skupaj sem dala v vrečko na rožice. Kot vidite je voščilnica barvno usklajena s hlačnimi nogavicami ... zanimivo pa je bilo tudi to, da je bila usklajena tudi z barvo v dnevni sobi, ko so jo položili na poličko, potem ko sem jo oddala.
Po pravici povedano ... usklajena bi bila tudi z mojo spalnico. Izbira je bila čisto racionalna ... soba na S strani potrebuje toplo barvo: rumena je bila že moja prejšna spalnica, ki je postala delovni kabinet, ostali pa sta le oranžna in rožnata. Pravi odtenek oranžne je težko dobiti (marelična mi ni všeč), zato sem izbrala rožnato. In ni mi žal ... večkrat sem že šla preverit, ali sem pozabila prižgano luč v spalnici, ker se je iz nje tako svetilo ... luč je bila ugasnjena.

3 komentarji:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super čestitka.:)

Kickans_blogg pravi ...

Hi there!!
If you follow this link : http://home-and-garden.webshots.com/photo/2207282090098854073lWZnhQ

you´ll find the template for the babyshoe! :0)
Have fun!
Hugs Kicki

DidiArt pravi ...

ja lepo, da se spomniš najinega pohoda vsaj po servetku, bi se šla fimo delavnico enkrat drug teden :) lp

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022