petek, 31. julij 2009

Kljunčkov album - nadaljevanje

Zadnje čase sem bila zelo pridna. Vročini navkljub sem pridno rezala, pisala in risala ter lepila v Kljunčkov album. Se je kar obrestovalo. Tamali je tekal naokrog in se igral z barvicami, mi razmetal flomastre po celem dvorišču, večinoma pa je bil priden (igral se je s svojimi igračami), da se je dalo delati. Ali pa se me/ga je nono usmilil in z njim skočil do vrta ali do sosedov. Tako sem od začetnih 3 mesecev napredovala do 11. meseca. Velik uspeh!

Zaenkrat objavljam le platnice, vsebina pride še na vrsto.

Jutri sva s Kljunčkom vabljena na kosilo v bolj hladne kraje, na 900 m nadmorske višine. Naša gostiteljica oz. gostiteljice zelo dobro kuhajo, zato se mi že cedijo sline ... za gostoljubnost in ker je med drugim ena izmed gostiteljic pred dnevi praznovala rojstni dan, sem pripravila zabojček z domačimi dobrotami ... tudi o tem več prihodnjič!

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022