nedelja, 28. junij 2009

Čestitkarski izziv 12

Pa mi je uspelo. Kaj? Izdelati vseh 7 voščilnic za 365 Cards. Tale je zadnja, Day 119: izdelati je bilo potrebno voščilnico s silhueto. Jaz sem izbrala dolgovratega mucka. Pa še zanimiv papir sem dobila za zraven - tisti znamke enkrat-vse-prav-pride. Stara, predčestitkarska zaloga.


Moram reči, da je voščilnica nad pričakovanji. Mucka sem izrisala že v drugem poizkusu ... z manjšimi korekturami (zaobli tu in otesaj tam ...). Brke sem s črnim tušem kar narisala na papir.

7 komentarjev:

  1. uuu, krasna! Obožujem mačke, ta je ravno prava zame. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. O hudoooooo .... ful je dobra!!!
    Črnino muce dobro razbije razgibano ozadje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A beautiful card, fabulous colours and I adore the cat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Love that image - very nice!!

    OdgovoriIzbriši
  5. This is stunning, I love the funky papers and that beautiful cat!
    hugs
    En x

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous card lovely colours,papers and fab cat :)
    Thank you for entering my candy :)
    Hugzz Val xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. uh, kakšna kombinacija... krasno!

    lp mka

    OdgovoriIzbriši