petek, 01. maj 2009

Material: Barvne blazinice


Ponavadi moram preizkusiti vsaj dve barvni blazinici, da dobim primerno: brskam in iščem po škatlici (moram kupiti eno veliko škatlo čokolatinov, da bom imela vse barvne blazinice razstavljene in ne zložene eno čez drugo, kot jih imam zdaj). Tako sem majhno kvadratno štampiljko odtisnila v vseh barvah, ki jih premorem in odtise nalepila na list, ki sem ga dodala na prvo stran mape, kjer hranim večino mojih štampiljk.

Pod ene sem napisala ime barve, pod tiste, ki nimajo imen, sem preprosto napisala zaporedno številko, ki sem jo tudi nalepila na barvo.
Navadne barvne blazinice

Distressing blazinice

1 komentar:

  1. krasna ideja, za ukrast :) mah se hecam... sem po dolgem času prišla mal pokukat, pa tudi jaz tebe pogrešam... prideš v Dornberk na miklavžev sejem..

    OdgovoriIzbriši